Egy könyvet szeretni egy dolog.Rajongónak lenni is.De egy addig tökéletes életet feláldozni egy álomvilágért?És ha kiderülne,hogy a mese mégsem az?Hogy amiért annyira küzdöttél emberként,valóban létezik?Vajon belecsöppenve a végzetedet hozó tündérmesébe továbbra is úgy éreznéd,nem egy rémtörténet részese lettél?

2010. augusztus 12., csütörtök

5.fejezet

Nos,tudom-tudom,nem olyan hosszú,mint múltkor,de hát valamit hagyni kell Dijjának is,nem de?!Remélem kapunk érte pár komit!pux:Nikki XĐ

Ha ők azok,feltétlenül meg kell ismernem a családot,és nekik is engem.Ennyi év után derül ki,hogy igazam volt?!Mikor az életem is ráment?!Miért vagyok ennyire szerencsétlen?
-A leszállást 10 perc múlva megkezdjük,kérem üljenek le ,és kapcsolják be öveiket!-szólalt meg a pilóta a hangosbemondóban.Remek,jól elment az idő!
Felálltam,és odamentem Audry-hoz.Leguggoltam mellé,és finoman keltegetni kezdtem.
-Audry,ébresztő!Megérkeztünk,álomszuszék!
-Hmm-mormogta félálomban.
-Kislány,felkelni!Leszállunk!Elhiheted,hogy nekem nem lesz bajom,ha nem kötöm be magam,de a te biztonságod nem garantálom egy átalakított utasszállítón!
-Mindjárt-ásította,majd ülésbe tornázta magát.
-Na gyere,segítek.-A könyökénél fogva megtartottam,amíg újra fotellé alakult az ágy,majd amint lehuppant a helyére,becsatoltam.-Így ni!
-Az ereszkedést megkezdjük.
A gép érezhetően megkezdte a leszállást,amikor én is leültem,és bekötöttem magam.Pár perc múlva a gép lustán gurult még egy darabig,majd végre megállt.
-Oh,ne!Ez egy egész hadsereg-nyögött fel Audry kitekintve az ablakon.
-Ha hírt szimatolnak,jönnek.Ezért kérettem néhány testőrt,főleg neked,mint nekem-mosolyogtam rá biztatóan.-Van még időnk,nyugodtan szedd rendbe magad,Audry!
-Kösz,Milly!Te vagy a világ legjobb tini-főnöke-nyomott el egy ásítást.
-Tudom-vontam vállat egoistán vigyorogva.-Szerintem vegyél fel tiszta blúzt,egy kissé meggyűrődött...
-Jah,oh,köszi-motyogta letekintve magára.Felállt,felkapta a táskáját,és elsietett a mosdóba.
-Ez gyors volt,Ms.Carter!-utánoztam egy újságíró hangját,akiét odakintről hallottam,miután Aud 2 perc után jobban nézett ki,mint én.A fekete farmerhez méregzöld selyemblúzt vett fel,és visszabújt a fekete tűsarkúba.Az arcát megmosta,és újra kihúzta a szemét fekete szemceruzával.
-Mehetünk,Ms.Rhys!-mosolygott.
A repülő nyitott ajtajában a másodpilóta várt ránk.Audry kiváló asszisztensként előre ment a riporterek hadába,míg én őt követtem,a sort pedig a másodpilóta zárta.
-Ms.Rhys,miért utazott Port Angelesbe?-Ms.Rhys,kérem,adna egy interjút?-Ms.Rhys,Port News!Miért jött ide?Talán új ingatlant vásárol?
-Port News!Igen,egy újabb szállodát szeretnék nyitni a szomszédvárosban.
-Forksra gondol,kisasszony?-tette fel a következő kérdést valaki más.
-Pontosan-feleltem.
-Miért pont kisváros?Semmi látványosság Forksban,egy túl nyugis hely,mégis milyen lehetőséget lát benne,Ms.Rhys?
-Kérdésben a válasz,uraim,hölgyeim.A nyugalom,ami sokaknak hiányzik az életéből.És a Rhys Eternal Hoteltől  megkaphatják.
-Port News,adna egy exkluzív interjút a terveiről?!-Ms,Rhys,kérem,csak még pár kérdés!-Ms.Rhys,a Galvin iskolaújságtól jöttem.Mondana valamit a diákjainknak?
-Ms.Rhys nem nyilatkozik többet!-fejezte be helyettem Audry,és beszálltunk a limuzinba.-Azta!
-Az bizony!Ezek képesek megvadulni néhány szóért-csóváltam a fejem.A kocsi elindult.-Hova megyünk most?
-A legjobb szállodában foglaltam két szobát.Ott lesz egy 2 órás pihenő,majd utána irány Forks.Béreltem neked egy egy kék Hyundai Coupe-t.A kulcsok a recepción fognak várni,a bőröndök a szobákban.A szobád kérésemre a közvetlen elterülő erdőre néz,így könnyebben el tudsz menni éjszaka vadászni-sorolta az asszisztensem.
-Rendben,köszi-bólintottam.
-Ez a munkám...
-És remekül csinálod...Gyere velem Forksba.Először terepszemlére megyünk,aztán go a hivatal.
-Nos,rendben...Estére van valami más programod?
-Muszáj elmennem vadászni,és valakit szeretnék meglátogatni Forks határában-feleltem.-Te mit csinálsz?
-Alszom-húzta el a száját.-Tudod,időeltolódás,mindig kikészít...Holnapután este lesz a forksi 193.Városalapítási Bál.Ha szerencsénk van,meghívnak,úgyhogy utólagos engedelmeddel,Halmerrey-jel varrattam mindkettőnknek ruhát.
-Oh,és milyet?-kaptam fel a fejem a körmöm nézegetéséből.A ruhák voltak az egyik gyengéim.De most komolyan,mondjatok egy olyan nőt,akinek nem!
-Nos,magamnak egy egyszerűbb selyem türkizt.A tied viszont az meglepetés!
-Légyszi,mondd el!-vetettem be a kiskutyaszemeket.Audry makacsul megrázta a fejét.-Kérlek!Tudod,hogy utálom a meglepetéseket!-Egy újabb fejrázás.-Tudod mit?Csak valami részletet!
-Okké,váll nélküli,a színei pedig az égkék és az ezüst.Boldog vagy?
-Nem,de a semminél több-vigyorogtam rá,majd a kocsi lefékezett a 3 csillagos hotel előtt.Ciki,az enyémen 5 lesz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése