Egy könyvet szeretni egy dolog.Rajongónak lenni is.De egy addig tökéletes életet feláldozni egy álomvilágért?És ha kiderülne,hogy a mese mégsem az?Hogy amiért annyira küzdöttél emberként,valóban létezik?Vajon belecsöppenve a végzetedet hozó tündérmesébe továbbra is úgy éreznéd,nem egy rémtörténet részese lettél?

2010. augusztus 7., szombat

Sziasztok.

Sziasztok. Dijja vagyok, csak szólok, hogy a következő részt is Nikki írja majd meg, mert én elutaztam egy-két hétre és nem tudom írni őket. Ezért bocsánatot kérek, de az utánna lévőt reméljük már én írom. Ja és sajnos ihlet hiányban is szenvedek...:S:S:S  ha hazamentem akkor elkezdem őket írni.. vagy lehet h még nyaralás alatt is fogom megbeszélem anyumékkal h küldjék el a cuccokat emailbe és akkor talán megtudom írni a részeket. Várjátok majd ti is nagy szeretettel Nikki részét.. Én is azt teszem.:D   Puszi. Dijja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése