Egy könyvet szeretni egy dolog.Rajongónak lenni is.De egy addig tökéletes életet feláldozni egy álomvilágért?És ha kiderülne,hogy a mese mégsem az?Hogy amiért annyira küzdöttél emberként,valóban létezik?Vajon belecsöppenve a végzetedet hozó tündérmesébe továbbra is úgy éreznéd,nem egy rémtörténet részese lettél?

2010. szeptember 8., szerda

Figyelem.!

Sziasztok! Dijja vagyok. Közölni szeretném, hogy egy ideig Nikki fogja írni az oldalt, mert én kifogytam egyenlőre az ötletekből...:S de amint lesz ihletem akkor írni fogom a történeteket. De most vagyok 10.-es és belekell húznom a tanulásba úgyhogy ez miatt se tudom írni de hétvégenként lehetséges  lesz. Majd szólok, hogy mikor lesz friss. Addig is nézzétek az oldalakat, mert kitudja, hogy mikor lesz friss. remélem minnél elöbb. Megértéseteket köszönöm. Puszi! Dijja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése