Egy könyvet szeretni egy dolog.Rajongónak lenni is.De egy addig tökéletes életet feláldozni egy álomvilágért?És ha kiderülne,hogy a mese mégsem az?Hogy amiért annyira küzdöttél emberként,valóban létezik?Vajon belecsöppenve a végzetedet hozó tündérmesébe továbbra is úgy éreznéd,nem egy rémtörténet részese lettél?

2010. október 10., vasárnap

6.fejezet

Sziasztok! Dijja vagyok. Meglepő tudom, hogy én hozom a frisst..csak hát jobban alakulnak a dolgok.:D Ezt úgy teszem fel, hogy Nikkinek meglepi lesz. Szal bocsi, ha vannak hibák benne.:D Najó nem húzom tovább az időt. Jó olvasást. Puszi Nektek.! És kérnénk néhány komit.*szépen néző fej* (KL)

A limóból kiszállva meglepődtünk, hogy mennyire nyírkos itt minden. De ez a csend...nagyon jól esett. Nincsenek riporterek, nincs nyüzsi...egyszerűen imádom. Audry-t elnézve neki is nagyon dominált ez összhatás. A hotel nem volt olyan lepukkant, mint amire számítottam. De az enyém ennél azért királyabb lesz. A szálloda felépítése nagyon ó divatú volt. Az ajtóval szembe a recepciós pult állt, ahol egy szöszke csajszi pötyögött a számítógépen. Amikor meglátott minket még a szája is nyitva maradt. Pár perc nézés után rendbe szedte magát és felállt majd megszólalt végre.
- Jó Napot! Katy vagyok, segíthetek?-kérdezte kicsit pirulva. A ruhája nem volt rossz. Egy fehér csipkés blúzt, sötét szürke csőfarmert és egy homok színű telitalpú cipőt viselt.
- Jónapot!-szólalt meg Audry- Camilla Rhys névre foglaltunk két szobát.
- Tessék, a kulcsok. Második emelet 28-as szoba a magáé.-Nézett rám.-És a 29-es pedig a magáé.-Adta oda Audry-nak.
- Köszönjük.-mondtuk egyszerre, amit megmosolyogtunk.
A szobába felérve az első dolgom az volt, hogy elpakoljam a cuccaimat és átöltözzek végre. Még vámpír létemre is elfáradtam. Felvettem a fekete szabadidőnadrágomat és a rózsaszín toppomat. Imádok lazán öltözködni, de ha megyünk valahova akkor magassarkú meg minden. Szeretem azt is de jobb így. Úgy 1 óra elteltével Audry kopogtatott az ajtómon.
- Héjj Milli! Készülődjünk. Jó ez az összeállítás.-mutatott a ruhámra.
- Ugye?! Nekem is tetszik.- mondtam mosolyogva.- Mit veszel fel Aud?
- Hát... én szerintem fekete koptatott farmert, egy szürke dupla felsőt, farmerkabátot és egy csizmát. Te?
- Farmerszoknyát, fehér mintás polót, legginget és egy hosszú szárú tornacipőt.

Bocsi, hogy rövid lett, de vissza kell szoknom. Puszi. Dijja.

2 megjegyzés: